maanantai 27. tammikuuta 2014

Kuulumisia

Sain vihdoin läppärini takaisin :) Se oli vakuutuksen korjauksessa, jotta kolarin kohlima kansi saatiin vaihdettua. Oli kyllä nopeaa toimintaa! Kännykkäkin saatiin korjattua, ja otin tietysti sen käyttöön. Nyt pitää vaan myydä tuo uusi S4. Eli jos joku kaipailee uudenveroista valkoista Samsung Galaxy S4:sta, niin täältä saa :) 

Olen ollut tässä viime viikkoina aika paljon kipeänä. Kaksi nielutulehdusta peräkkäin ja nyt iski flunssa. Prinsessakin on kuumeessa ja vietellään ainakin tämä päivä kotona. Mulla alkoi eilen työssäoppimisjakso geriatrisella vuodeosastolla, ja vaikuttaa vahvasti siltä, että olen hyvän pätkän hiihtolomasta korvaamassa saikkupäiviä. Ei kiva tosiaankaan, kun mun oli tarkoitus käydä Tallinnassa loman aikana...

Käytiin pari viikkoa sitten Prinsessan kanssa neuvolassa. Tyttö on venahtanut pituutta puolessa vuodessa 7,5cm (pituus nyt 80,6cm). Painoa oli tullut lisää vajaa kilo (paino nyt 9585g).

Viikko sitten lähetin käräjille selvityksen siitä, miksi käräjäoikeus ei ottaisi käsittelyyn Prinsessan isän vaatimusta saada oikeutta menetettyihin tapaamisiinsa. Täytyy todeta, että jos se menee oikeuteen kaiken sen jälkeen mitä kirjoitin, suomen valtio ei tee muuta kuin rahasta näillä turhilla oikeusjutuilla. Oikeudenkäynnin jälkeen mulla olisi taskussa 1000 euron sakko, ja jokaisen kerran jälkeen, kun en Prinsessaa isälle anna, tulee seuraava 500 euron sakko. Onko se sitten oikeutettua? Maksan monta tonnia mielummin, kuin annan tyttöä pedofiilin käsiin.

Mikko soitti mulle viime lauantaina kännissä. Vannoi rakkauttaan, haukkui kusipääksi ja syyllisti tyyliin eri maiden sodista. Mä olin taas syyllinen kaikkeen, mutta se rakastaa mua silti. Mä käyn joka viikonloppu baarissa ja mulla on aina uusi mies, joka tapaa heti Prinsessankin. Näinhän se menee. Tai sitten ei...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti