sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Hello December! Please be good to us

Perjantainen postaus meni mönkään, kun netti katkesi. Tai siis naapurit sammuttivat salasana suojaamattoman zyxelinsä... Nyt mulla on käytössä isältä lainassa oleva mokkula sen aikaa, kun saan vakuutukselta rahat uuteen puhelimeen.


Kävin perjantaina hölkkäämässä ja matkaa kertyi 1,70km, ennen kuin molempiin kylkiin iski pahin lihaspistos ikinä. Kipu pakotti mut pysähtymään ja jatkamaan matkaa rauhallisesti kävellen. Loppumatkan sain hölkättyä erittäin tyhmännäköisesti, sillä mun paskana olevat polvet ehti jäykistyä ja kylmentyä. Matkaa kertyi lopulta sen 3,40km ja päätin, että vielä joku päivä mä hölkkään sen läpi helposti. Vaikka kolmesti peräkkäin!

Lauantaina porukoilla kävin hölkkäämässä ja matkaa kertyi jo 1,80km. Mr. Big sai mut hidastamaan kävelyyn. Kuka se Mr. Big oikein on, vai? Se on mun pään sisällä istuva pieni mies, joka hallitsee kaikkia mun ajatuksia. Se nauraa mulle. Lenkillä se kehottaa kävelemään. Se tietää, etten jaksa. Lauantain lenkillä oletin, etten jaksa hölkätä niin pitkälle ja kirosin ääneen, kun pysähdyin. Olisin jaksanut, ei vain huvittanut.


Koko viikonloppu oli taas yhtä herkuttelua ja 30 päivän haasteet jäi tekemättä. Olen siis velkaa 205 kyykkyä ja 1min 15sek lankkua. Aloitin em. haasteet 25. päivä viime kuuta ja toivon niiden tuottavan edes jonkinlaista tulosta. Lenkkejä unohtamatta. Jos jollain on ylimääräistä tahdonvoimaa, niin tänne saa lähettää! :)



Tämä lyhyt, mutta tehokas lausahdus jaksaa motivoida mua aina!

Saavutin jo 66 kilon, ja pelottaa mennä huomenna vaa'alle. Huomenna pitäisi ottaa uudet mitat ja kuvatkin. Taisin pahasti kusta kaikki tämän yhden viikonlopun aikana. Kerron huomenna lisää mitoista sun muista! 

Tässä vielä mainitsemistani haasteista kuvat:



Nyt mä luon itselleni Netflix tilin ja jatkan Breaking Badin tuijottelua. Mulla oli vahvat ennakkoluulot kyseistä sarjaa kohtaan ja eilen tylsyyden tappajana päätin katsoa hetken, ja jäin koukkuun. Ja sitäpaitsi, Aaron Paulia voisi tuijotella loputtomiin ;) Ihanaa joulukuuta kaikille! Kohta alkaa uusi vuosi ja uusi mahdollisuus kaikelle! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti