perjantai 25. lokakuuta 2013

Perjantai


Ihanaa, että on vihdoin perjantai. Olen ollut koko viikon väsynyt ja se alkaa painaa jo kunnolla, kun meinasin nukahtaa anatomian tunnilla. Nyt olen kotona hyppytunnin ajan, ja takaisin koululle pitää raahautua tunnin päästä. Tunnin päästä mun pitää myös soittaa ikävä puhelu lastenvalvojalle, sillä mun on pakko vaatia ettei tytön isä näe häntä vähään aikaan.

Eilistä fiilistä

Meillä on niin kauhea sota käynnissä, että isä, sanotaan nyt vaikka Mikko, kostaa helposti tytön kautta mulle. Mikko on häikäilemätön ja psyykkisesti sairas. Ainakin mun diagnoosin mukaan. Vähintään narsisti. 

Tämä olisi Mikon viikonloppu, mutta mä aion tehdä kaikkeni ettei Mikko tyttöä saa. Olen sille jo pitkään sanonut, että pistää asiansa kuntoon jos haluaa vielä tytärtään tavata. Asiat menee aina vaan huonommiksi, eikä se edes yritä. Ei yrittänyt munkaan kanssa ku pari kuukautta toitotin, että jos se ei edes yritä, me muutetaan pois.

Mikolla on lähestymiskielto mua kohtaan ja olin taas eilen oikeudessa sen takia. Menetin hermot totaalisesti ja itkien huusin ja haukuin Mikkoa, syyttäjää, tuomaria... Ei kovinkaan järkevää, mutta Mikkoa ei voisi vähempää kiinnostaa sakot ja mitä mä siitä saan? Poissaolomerkintöjä koulusta, bensakuluja. Valtio saa lisää rahaa eikä Mikko mihinkään siitä muutu.


Ostin eilen seitsemän kinder buenoa ja söin ne kaikki illalla. Niiden piti kestää koko viikonlopun. Pelkästään niistä kertyi yli 1700kcal enkä uskaltanut käydä vaa'alla aamulla.

Onneksi huomenna pääsee luistelemaan pitkästä aikaa <3

Kaikki kuvat googlesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti