torstai 24. lokakuuta 2013

Uusia tuulia

Moi! Oon Eve. Parikymppinen vuoden ikäisen taaperon äiti. Opiskelen lähihoitajaksi jo periaatteessa neljättä vuotta ja vielä olisi jäljellä kaksi. Koko vanhassa koulussa vietetty aika oli pelleilyä enkä edistynyt ollenkaan.

Oon kirjottanut blogia enemmän ja vähemmän viitisen vuotta ja muutaman kuukauden kerroin kuulumisiani omilla kasvoilla. Nyt olisi taas aika pysyä varjoissa ja yrittää näin saada enemmän itsestäni ulos.

Olen laihduttanut vuodesta 2007 ja välillä siinä onnistunutkin. Paras saavutukseni oli, kun sain painoa kuusi kiloa pois, mutta kuinkas sitten kävikään. Kaikki kilot tulivat myrskyn lailla takaisin. Eilen aamulla vaaka näytti 65,5kg ja tavoitepaino tällä hetkellä on 58kg.

Mun laihdutus johtaa välittömästi siihen, että karsin ruokavaliostani pois kaikki lämpimät ruuat ja alan herkuttelemaan niiden sijasta. Elän päivät jogurtilla, hedelmillä ja muroilla. Suklaata kuluu todella paljon. Sitä en tee omasta vapaasta tahdosta, vaan ääni mun pään sisällä huutaa, ettei tuota voi syödä! Makeanhimo kasvaa kun kalorimäärä pienenee. Tällä hetkellä mun päivittäinen kaloritavoite on maksimissaan 1000kcal. Not gonna happen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti